FORMULARZ ZWROTU TOWARU
FORMULARZ REKLAMACJI – MOŻLIWOŚĆ OBNIŻENIA CENY
FORMULARZ REKLAMACJI – ZWROTU TOWARU
1. Uszkodzona Przesyłka
Każda przesyłka jest ubezpieczona. Przy odbiorze należy sprawdzić czy dostarczony towar jest zgodny z zamówieniem oraz czy nie posiada uszkodzeń mechanicznych. Kurier ma obowiązek poczekać na sprawdzenie przesyłki. Jeżeli zauważysz, że przesyłka lub zawartość jest uszkodzona sporządź “Dokument Reklamacji”.
W ciągu 10 dni roboczych wyślemy ponownie wybrany produkt bez dodatkowych kosztów lub zwrócimy Ci pieniądze.
Jeżeli wykryłeś uszkodzenia opakowania lub zawartości po wyjściu kuriera, niestety “uszkodzenie przesyłki” ani “reklamacja” nie zostanie uznane.
2. Reklamacja produktu
Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu zamówionego produktu wykryjesz wady techniczne w tym:
- zły rozmiar
- zły materiał
- brak części składowych zamówienia
skontaktuj się z nami do 14 dni od otrzymania produktu i prześlij materiał dowodowy w postaci zdjęć cyfrowych na adres sklep@mau.pl, a my wyślemy kuriera po odbiór reklamowanego produktu.
W ciągu 14 dni roboczych wyślemy ponownie wybrany produkt bez dodatkowych kosztów lub zwrócimy pieniądze.
UWAGA
Reklamacji podlegają tylko i wyłącznie towary w stanie w jakim zostały dostarczone. W przypadku odkrycia wad technicznych fototapety po jej naklejeniu, reklamacja nie zostanie uznana.
Do wad technicznych nie zaliczają się różnice kolorów z uwagi na różnice w odwzorowaniu kolorów przez monitory komputerowe, a także faktyczne uszkodzenia wynikłe ze sposobu użytkowania produktu przez klienta.
Do rozpatrzenia reklamacji wymagany jest dowód zakupu, a opakowanie zawierające reklamowany produkt musi zawierać wszystkie elementy wyposażenia dodatkowego będącego częścią tego zestawu.
3. Zwroty
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) art. 7, w okresie w 10 dni kalendarzowych od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo bez podania przyczyn, na odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Przed upływem tego terminu należy wysłać listem poleconym podpisane odstąpienie od umowy. Towar należy odesłać w przeciągu 14 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia od umowy i zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania. Zgodnie z ustawą, zwrotowi nie podlegają produkty chronione prawami autorskimi, takie jak oprogramowanie, płyty CD z muzyką, zdjęcia, obrazy autorskie, itp.
Wyjątki
Jeżeli nie zostało to ustalone inaczej, możliwość odstąpienia nie istnieje w przypadku następujących umów:
- dotyczących dostawy towarów, które zostały przygotowane i zrealizowane na specjalne zamówienie klienta (w tym fototapety, obrazy, plakaty, naklejki i inne produkty wykonane z galerii zdjęć LivingStyle.pl)
- dotyczących towarów, które zostały zamówione i będą wykorzystywane na użytek prowadzonej przez klienta działalności gospodarczej
W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu, należy przesłać listem poleconym podpisane oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz towar z dołączonym formularzem zwrotu dowolną firmą kurierską na własny koszt na adres:
AD MEDIA Sp. z o.o.
Leborska 8/10 m20
03-443 Warszawa
Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki AD Media ma zwrócić zapłatę. AD Media w ciągu 7 dni roboczych dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia ww. wymagania zostaje wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia zostają wysłane do klienta listem priorytetowym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej, a po otrzymaniu jej, w ciągu 14 dni roboczych, AD Media dokonuje zwrotu pieniędzy na konto klienta.
Prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego.
4. Anulowanie zamówienia
W przypadku anulowanie zamówienia po zaksięgowaniu wpłaty, prosimy o przesłanie nr konta do zwrotu. Zostanie wystawionafaktura korygująca i przesłana w formacie PDF na adres e-mailowy podany w zamówieniu. Po potwierdzeniu otrzymania FV korygującej zostanie wykonany przelew ze zwrotem na podany nr konta. Nie ma konieczności przesyłania skanu podpisanej FV korygującej, wystarczy mailowe potwierdzenie jej otrzymania.